我天生性格搞笑、特別喜歡弄別人笑 XD
我也很喜歡笑,記得經常講笑話給我聼

我不單純、所以不要以爲我是3嵗小孩呐
你在想什麽,我知道的 :D

我不喜歡聼別人講心事~~因爲我不會安慰人 ToT
所以盡量少跟我談心事,但是不開心可以跟我說
我會弄個鬼臉給你 :P

還有還有!! 這是我的地盤、我來作主
要搗亂要吠的,滾邊去 !

我是皇者、這是我的風格



最後、贈你一句

樹多必有枯枝,人多必有白癡!樹不要皮,必死無疑;人不要臉,天下無敵

XD




歡迎來到我的地盤

2011年8月9日星期二

10/08/2011 ❤♥

Hello fellow's! Am back to blogging today, long time never log in my blogger. :p
Uhh. This few days just working and studyy, i hate studies ! WTF the stupid teacher and pricipal like a dog !
Dog shit .... t(-.-t)   

You, you, you and you ! Such a stupid teacher , all are that stupid pricipal doggie ! Suck your father cock do not talking cock infront of me....


nothig to said. IMISSHUBBY alot :( He knowns me that im moody..... ILOVEHIM
❤♥

没有评论:

发表评论